mardi, août 15, 2006

دیروز بیست و یک سالم تمام شد. روی هدیه‌اش، گل سرخی گذاشته بود که لنگه‌اش را توی هیچ گل‌فروشی ندیده بودم، تیره و مخملی بود با بوی طبیعی. گذاشته‌ام خشک بشود، اما حالت ِ تازگی‌اش را از دست داده و گلبرگ‌هاش چروکیده.

کسی نیامده بود فرودگاه استقبال‌ام، با دسته‌گل، تا تو.

هی فکر می‌کنم از جمع ِ سه‌نفره‌ی دی‌روز بنویسم، یا جمع ِ دو نفره‌ی دیروز، یا جمع ِ سه نفره‌ی امرو، یا د.ب که پدر شدن به‌اش ساخته و راه به راه، من را صدا می‌زند: «عمه...» و هی فکر می‌کنم که چی بنویسم و چه‌طور بنویسم و هیچ چیزی دلم نمی‌خواهد بنویسم اصلاً.
معلوم است دیگر، آدم بعد ِ پنج-شش روز بیاید بخواهد بنویسد، همین می‌شود که حرف تو ذهنش نمانده و اتفاق‌ها، شخصی می‌شوند و غریب.

فکر می‌کنم افسرده شده‌ام. با کسی نمی‌توانم ارتباط برقرار کنم.

سال به سال، دوست‌هایی که تولدم را به‌ام تبریک می‌گویند، کم‌تر می‌شوند.

18 commentaires:

Anonyme a dit…

آغاز بيست و دو سالگي مبارك !!

Anonyme a dit…

تبریک میگم
خیلی مبارک باشه همراه با خوشی و سلامتی :)

رکسانا a dit…

تولد مبارک هوارتا. نگران نباش این از عوارض روز تولد. من هم سال هاست روزهای تولدم افسردگی میگیرم و هر بار به این نتیج همی رسم که خوب که چی؟

Anonyme a dit…

happy birthday!
wish you all the best:)

Anonyme a dit…

خوب ادمهائی که تولدت رو تبریک می گن کم می شن ولی به جاش یه نفر با دسته گل میاد فرودگاه استقبالت این به اون در

صورتکِ خیالی a dit…

:(
چقدر بد شد که من نمیدونستم و بهت سر موقع تبریک نگفتم الان هر چی ور رفتم زنگ بزنم دیگه روم نشد

تولدت مبارک کوشولوی دوست داشتنی :*

Anonyme a dit…

مدام داریم دوستانی را از دست می دهیم کاش آن هایی که می مانند از خودمان تنهایمان نکنند
تولدت مبارک

Anonyme a dit…

tavalodet mobarak;) age halate tazigisham az dast bede baz on hesso dare:)

Anonyme a dit…

بيست و يک سالگي ت مبارک عزيزِ دل ام. اون گل مالِ گل فروشي بود. اما گلي که توي هيچ گل فروشي پيدا نمي شه، تويي :)

Anonyme a dit…

azizam khodam tavalodeto tabrik migam 10000000 ta
mobarak ..mobarak... tavalodet mobarak...
harcheghadr ke dost dari zende bashi va hamishe khosh va khoram va ............... ashegh

Anonyme a dit…

تولدت مبارك خانوم مردادي:*

Anonyme a dit…

حوصله ندارم، اگه داشتم باید یه چیزی می کوبوندم تو کله ت یه دو تا پس گردنی هم بت می زدم بعد می گفتم خاک بر سرت بیست و یک سالت شده هنوز زنده ای...برو بمیر بی آبرو
چرا زودتر متولد نشدی؟

Anonyme a dit…

مبارکه

Anonyme a dit…

مبارک است حتما. این را می شود از شادی پشت نوشته ات حدس زد هدیه. گل را سر و ته از ارتفاعی آویزان کن تا ببینی که خیلی طبیعی خشک می شود.

Anonyme a dit…

تو هم یک مردادی می باشی پس. بیست و یک سالگی ات مبارک باشد دختر جانم.

Unknown a dit…

مبارک باشد

Anonyme a dit…

ناراحت شدم که دیر فهمیدم.حالا اگه مبارکت باشه دختر دوست داشتنی قبول میکنی ازم یا نه حضوری با گل بیام خدمتتون:)؟

Donya a dit…

نمی دونم چرا سر موقع نرسیدم!! یه روز قبل از تولدت تو گازاگ تبریک گفتم و حالا هم چند روز بعد از تولدت رسیدم..
تولدت با کلی آرزوهای خوب مبارک باشه.. امیدوارم 21 سالگیت پر از روزهای خوب و دوست داشتنی باشه! من این عدد (21) و این سال را که خیلی دوست داشتم. وقتی 22 سالم هم تمام شد باز یادم می رفت که دیگه 22 ساله هستم نه 21..