vendredi, juillet 14, 2006

من خوابم میاد
تا چهل دقیقه‌ی دیگه درای سالن امتحانا بسته میشه
من موهام ژولیده‌اس
هنوز فرم انتخاب رشته رو پر نکرده‌ام
هیچ هم دلم نمی‌خواد برم
دیروز
توی تاکسی
از اون دفتر یادداشت گنده‌ها داد بهم
دستمو گرفتم جلوی دهنم که جیغ نزنم
پاشم برم دیگه
خ و ا ب م میاد
فردا برمی‌گردم تمدن!

9 commentaires:

Anonyme a dit…

تو با این نوشته های کنکوریت من رو یاد اون بچه ی لایت بالب سانِ پرکپاین تری لعنتی میندازی.
مخصوصا اینجایی که میگه داروهاشو میخوره فقط به خاطر شیرینهای بعدش و یا وقتی تو تختشه و صدای بازی بچه ها وسوسه ش میکنه و یا حتی وقتی میگه تومارو، اِ بتر دی
متاسفم که هرچی رو میخوام توصیف کنم دست به دامن این ک-شعرهای استیون میشم.

Anonyme a dit…

akHeeey :d ... KOnkor darid :D !
MOjel nadarim :D to madrese chi beheton dars dadan :D faghat biyai inja up koni :-"

Anonyme a dit…

آره زودتر برو که اگه پشت ِ در بموني ديگه خواب از سرت مي‌پره‌ها، برو داخل در کمال ِ آسايش بخواب!:):)

Anonyme a dit…

ميگم، کاش از خدا بجاي اون دفترچه‌ها يه چي ديگه خواسته بوديا!!

Anonyme a dit…

همیشه موقعی که ادم امتحان داره حالش میگیره.....

Anonyme a dit…

ديگه تموم شد عزيزم. حالا مي توني يه کم راحت ب خ و ا ب ي ... و به چيزي هم فکر نکني :)
فردا رو بگو ... دوباره روز از نو ;-)

Anonyme a dit…

emtahan?????????
vai nago ke halam bad mishe...
onam konkor ..............

Anonyme a dit…

یه چیزی تو مایه های حال میکنم باهات !!!

Anonyme a dit…

to be in karash kar nadashte bash :D to matlabeto bekhon
upam!