mardi, mars 20, 2007

در توصیف situation همین قدر عرض کنم که بعد ِ دو ساعت و اندی بیدارباش به صرف کادوپیچ نمودن مقادیر معتنابهی عیدی‌جات از قبیل کتاب و لباس و عروسک و پازل و دو قواره منسوجات؛ و نیز به‌قاعده نمودن ِ صد و پانزده عدد کارت عروسی، کاسه‌ای کنسرو ِ لوبیا و قارچ ِ نیم‌گرم روی زانوی‌مان نهاده، و با نان می‌لمبانیم. –البته این صد و پانزده عدد کارت، سوای آن پانزده عدد اسپشال سورپرایزمان می‌باشد که مخصوص رفقای نزدیک و هم‌دل است.-
در این یکی دو ماه اخیر، زندگی سگی ِ کارمندی ِ خسته کننده‌ای داشتیم که از سر ِ صبح تا بوق ِ سگ، وقت نفس‌‌کشیدن به‌مان نمی‌داد. محض ِ جیب‌مان، صبح‌ها توی شرکت شاپورجان‌این‌ها –که شاپور خودش خیلی ماه است، اما پرویز نمی‌شود-، و محض ِ دل‌مان بعضی عصرها توی دفتر اعظم‌جان‌این‌ها چرخ می‌زنیم. این مسئله، البته خیلی از نظر روابط اجتماعی برای‌مان مفید است، اما تاثیر شگرفتی نیز بر پیشرفت‌مان نهاده و ما مدت‌هاست کتاب ِ حسابی نخوانده، و وقت برای دیدن این‌همه فیلم ِ حسابی که توی دست و پامان ریخته، نداریم.
این پسر گوگولی ِ ما هم آن بغل خوابیده، ما هی قیلی‌ویلی می‌رویم که برویم با ناز و نوازش بیدارش کنیم، که هی خواب‌آلود و خمار التماس کند برای مجال خواب ِ بیش‌تر. خواب‌شان را بخوریم! خیلی ملوس می‌باشند در این حالت.
برویم پی کارمان، امروز یک خرید واجب داریم –یک‌قلم سوقاتی از قلم افتاده-، به دفتر باید دو سه ساعتی سر بزنیم و ناهار هم مهمان داریم. خدا عالم است که کدام‌شان را خواهیم پیچاند!

11 commentaires:

Anonyme a dit…

این دو ما رو کجا بودی پیشنهاد می کنم برای عید اگه بیکاری کتاب بیگانه البرت کامو رو بخون لینک دانلودش تو وبلاگم گذاشتم گرچه خودم اصللا ترجیح نمی دم کتاب تو کامپیوتر بخونم.

Anonyme a dit…

و البته شما خیلی بدجنس می‌باشید که ما را از خواب بیدار می‌کنید فقط محضِ این که خواب‌مان را بخورید!

Anonyme a dit…

مهمان را دیگر :D

Veron a dit…

خسته نباشید تو و این پسرک گوگولی که آخرش بیدارش کردی:) سال نو تون هم مبارک...

همشهري كاوه a dit…

سال نوت بارک خانم ژولی پولی (ارجاع به یادداشت فبلی)

Anonyme a dit…

امیدوارم زودتر بمیری تا دستم بهت نرسیده! خیلی خیلی معرفتت رو بجوم آبجی. این همه تهران بودی که هیچ ندیدمت، عید میام اهواز...

Anonyme a dit…

من فکر کردم مردی.

سین a dit…

sale no mobarak!

Anonyme a dit…

baba to khaste nabashi! yekam dirtar khabar midadi!:))))))))

eydet mobarak , enghadr ham oon pesare googooolito azyat nakon!:Dgonah dare!:P

Anonyme a dit…

hads mizanam mehmune zohr ro pichunde bashi ba in tafasir
aidet mobarak!

شقايق a dit…

eidetoon mobarak, manam migam hamoon mehmoone pichide shode