dimanche, septembre 10, 2006

):)

دونقطه، با پا زد فاصله انداخت بين ِ دوتا پرانتز باز که هم‌ديگر را بغل کرده بودند، رفت نشست آن وسط.
خنده ساخت يا اخم؟

16 commentaires:

Anonyme a dit…

کجاس عمو شل که بياد ببينه يکي هست راه شو ادامه بده؟ :)

Anonyme a dit…

سلام
پاسختون رو توی همون قسمت کامنت دونی نوشتم. از اینکه شما هم به جمله دنیا به نگفتن خرابه اعتقاد پیدا کردید خوشحالم.
http://206.51.236.206/cgi-bin/mt/mt-comments.cgi?entry_id=43523

Anonyme a dit…

از هر طرف نگاه کنی لبخندشو میبینی

صورتکِ خیالی a dit…

برا من فرقی نداره تو هرچی بزنی من دوس دارم!

Anonyme a dit…

سینه مالامال درداست ای دریغا مرهمی / دل زتنهای به جان آمدخدا را همدمی....حرمت نگه دار کین اشکها خون بهای عمر رفته ی من است...مثل اینکه به نصیحتم عمل کردی و رفتی نی و نوای علیزاده رو گوش دادی چون روحیت عوض شده می گما

Anonyme a dit…

ها این علیرضا که هنوز این جاست که !
مگه نگفتم پاشو از زندگی ما بکشه بیرون ؟
عزیزم کی بریم محضر؟
:D

===
سعد الصباح یه شاعر معاصر کویتیه .تو ایران زیاد شناخته شده نیست . ولی مثکه خیلی کارش درسته !

panjaryman a dit…

هاها... البته وقتی پای اون دوتا گِردالی میاد وسط(ش) معمولن بچه میسازن و بعد از شنیدن خبرش، اینقدر میخندی که اشکات درمیاد، هم خندان و هم گریان، هاهاها... نگرفتی چی میگم!؟ شوخی کردم حالا چرا اخم میکنی!؟ ها ها ها

Anonyme a dit…

من که گیج شدم!!خودت میدونی):)

Mr. HBB a dit…

هزار جور می‌شه تعبيرش كرد...
بذار برم يه چند تا كتاب درباره هرمنوتيك، تاويل و ... بخونم، ميام بهت می‌گم!!

Anonyme a dit…

khande!

Anonyme a dit…

بستگي به فكر طرف داره
هم مي تونه اخم باشه هم خنده
تو كدومو ترجيح ميدي؟

+ مي شه بهت زنگ زد، خيلي كارت دارم، مي ترسم شمارت پاك شده باشه از موبايلم، ايميل مي كني برام؟

Anonyme a dit…

یلداهه که عزیزمه !
ما سه تایی با هم کنار میاییم

ولی خب علی رضاهه چی؟ من یکی که با اون کنار نمیام ! بره در خونه ی خودشون بازی کنه اصن !

من شصت و یکی ام. خودت چی اصن؟

T a dit…

dar har soorat abrohaye por poshti dare !

Anonyme a dit…

in shodeh ye chizi tu mayehaye talkhand be gamunam!

Anonyme a dit…

aHa !!!! gerye baraye khandE !!

Anonyme a dit…

دوسش داشتم!می دونی شبیه چی میشه؟دلقک ها رو دید نصف صورتشون گریمش با بقیه جاهاش فرق داره!
اگه ندیدی برو ببین