dimanche, septembre 03, 2006

مرثيه‌ي آدم‌هاي عاشق،
مرثيه‌ي آدم‌هاي عاشق،
مرثيه‌ي آدم‌هاي ع ا ش ق

ما، شريک ِ نداشتن‌ات مي‌شويم، شريک ِ دل‌تنگي، شريک ِ غصه ...

پ.ن: يه اصل اساسي براي خونه‌هاي مجردي اينه که روبالشي‌ها، يا بوي سيگار مي‌دن، يا اسپرم.
اينو ديشب فهميدم.

20 commentaires:

Anonyme a dit…

مال ما می‌گن بوی مرد می‌ده!
بوی آدمیزاد!!
چون تو خونه مون دسمال کاغذی داریم و سیگاری هم نیستیم!!!
تو چند تا خونه رو امتحان کردی مگه؟

Anonyme a dit…

باشد که رستگار شوید !

Anonyme a dit…

بسیار نکته خدایی بود! ولی حالا هیچکس به متن اصلی توجه نمیکنه همه پی نوشتو میگیرن
:)

الیزه a dit…

من اعصاب ندارما! چه غلطی کرده این هانی؟!؟! آااااااای! نفس کش!!

Anonyme a dit…

حالا چرا ياي مانعه الجمع آوردي؟

روبالش من راستش هم بوي سيگار ميده هم اسپرم هم گوز هم هزارتا چيز ديگه....

Anonyme a dit…

uhum...!

Anonyme a dit…

چه مهمانان بی دردسریند آدمهای مجرد نه به دستی ظرفی را چرک می کنند نه به اسپرمی....تامجرد چه باشد اندر نظر تو

T a dit…

ini ke balishashon roo baleshi dare point tare!

T a dit…

ini ke balishashon roo baleshi daran point tare hata !

Anonyme a dit…

بی تربیت!

Anonyme a dit…

بستگی داره خانوم عزیز. من سالها مجرد بودم و نه بالشتم بوی سیگار میداد نه بوی اسپرم اینجوری که شما میگین. بستگی داره با کی رفت و آمد دارین.

Anonyme a dit…

yadam bashe deghat konam hatman ..

panjaryman a dit…

تمام ناتمام من، با تو تمام میشود.

پ.پ.ن. اونوقت اگه مجردی نباشه، چه چیزی این بوها رو میده!؟ یا شاید چه کسی!؟

صورتکِ خیالی a dit…

esperm mage bo ham dareh?!~

Anonyme a dit…

simdi gozlerime aglamagi ogrendim ki bu yaslr utangac boynugunun koliesi olsun
bu da benim sana irilir ken hediem olsun

Anonyme a dit…

ahan =)) :Dche deprest =))

Anonyme a dit…

با پی نوشت کاملا موافقم! تجربه کردیم، شوخی که نیست!

Anonyme a dit…

hala chera ro balesh?

mamulan ro doshake jalebe baleshe shoma in boharo mide...

to hamin ye zare ja?

Anonyme a dit…

ای بابا

Anonyme a dit…

رفتم بو کردم ديدم مال من بوی شامپوی هد اند شلدر ميده...

مال کی بوی بد ميده!؟!؟!؟؟