samedi, décembre 23, 2006

مزدوج‌نامه

بنده همين الان از پاي دعواي مفصلي با مامان برمي‌گردم که با بار اول «بله دادن» آبروي خانواده را برده و خودم را هول ِ شوهر کردن نشان داده‌ام.
آهان. بله. فراموش کردم بگويم. شب ِ يلدا، من و جناب ِ حکيم علي‌رضا خان ِ آرم‌استوري پاي سفره‌ي عقد نشستيم و توي آينه همديگر را تماشا کرديم تا آقاي ِ آخوند ِ خيلي خيلي پير ِ سيگاري، برامان خطبه‌ي عقد بخواند و من بار اول بدون ِ اجازه گرفتن از کسي بله بدهم و امروز ظهر مامان يادش بيافتد که بنده آبروشان را برده‌ام.
آقا از من به شما نصيحت، عروسي نکنيد. رس ِ آدم را مي‌کشد. بنده هنوز پشيمان مي‌باشم که چرا همان ابتدا، سالم و بي‌دردسر با هم‌ديگر فرار نکرديم. براي خودم هم خنده‌دار است، اما بعد از آن همه تلاشي که براي جور کردن رنگ ِ همه‌چيز و براي خوب برگزار کردن جشن داشتيم، به‌مان نچسبيد. حالا يکي بيايد به فک و فاميل ِ ما بقبولاند که ما عروسي نمي‌خواهيم، ول‌مان کنيد برويم سر ِ خانه و زندگي‌مان. مامان انگار کور شده، انتظارات‌ش از عهده‌ي يکي که خارج است. هنوز که هنوزه، مي‌خواهد زندگي ِ من را باب ميل خودش بسازد. خسته شده‌ام. همه‌اش فکر مي‌کنم چمدانم را ببندم و از اين‌جا بروم.
از اين همه صدا و نور و شلوغي خسته شده‌ام. سنگ ِ سنگيني بود. برش داشتيم، اما پدرمان درآمد.

23 commentaires:

Anonyme a dit…

:)) خیلی خیلی مبارک! به پای هم پیر شید مادر ;))

Anonyme a dit…

زیبا تبریک من را پذیرا باش

Anonyme a dit…

خانومی تبرییییییک!!!!! یک دنیا تبریک

Anonyme a dit…

تبریکات ... تبریکات

خودم a dit…

khoshalam..
daste rastet bokhore to sare man

Anonyme a dit…

salam
hedyeh o alirezaye aziz ma ham daavatim haaaaaaaaaaaa
pas lotfan arosi ro begirid ke ma ham biai mo bokhorim o bezanimo beraghsimo ....

a a dit…

هدیه جون دعوتت کردم یلدا بازی وسط این عروسی بازی اتو مبارکه راستی. برو یه سفر بی دغدغه که این خستگی هم از تنت در بره

Anonyme a dit…

خیلی تبریک خانوم. خوشبخت بشی

K. a dit…

تبريك :)

Anonyme a dit…

مبارک باشه.به پای هم پیر بشین.

Donya a dit…

تبریک یه عالمه عروس خانوم.. بوس بوس

Anonyme a dit…

مبارکه
خیلی مبارکه
فقط بعد ازدواج عوض نشی یک آدم دیگه بشی دست از وبلاگ نویسی برداری.

PaRaDa a dit…

mobarakeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

شقايق a dit…

یه عالمه مبارک خانم گل... بازم مبارکه

Anonyme a dit…

خيلي خيلي مبارکه

خانم دریای درون a dit…

چی؟!!!!!!! وای من کلی ذوق کردم و شوکه شدم. این علیرضا خانم آرمستوری را یک چند سالی هست که می شناسم و کلی هم پسر خوبیه :) خیلی خوشحال شدم....خیلیییییییییی زیاد. امیدوارم باهم خوشبخت بشوید....زیاد :)

راننده ترن a dit…

مبارکه هدیه جان، فقط شیرینی یادت نره، خوب؟

Anonyme a dit…

ای جان مبارکتون باشه.هدیه و علیرضای عزیز.سالها کنار هم جوان بمانید.میبوسمت

Anonyme a dit…

akheyyyyyyy mobarakeeeeeeeeeeee!elahiiiiiiiiii!jeddi nagir zogh kardam!:D:P eyval eyval!

Veron a dit…

aziz joone veron..mobarake to o alirezaye gol ba in ke nemishnasam...baratoon vaghean arezooye behtarinharo daram, morakhasi begir yekam esterahat kon khaste shodi joonam:X

Anonyme a dit…

ba in ke engar kheii khaste konande boode mobarak eee...!

Donya a dit…

عروس خانوم هر وقت سرت خلوت شد بیا بازی!
http://mehrvazh.blogspot.com/2006/12/blog-post_24.html

Anonyme a dit…

مبارکه، ایشالله ۱۰۰ها یلدا با هم باشید :)