jeudi, octobre 16, 2008

از بي‌کاري و باقي قضايا

از آن‌جا که پاييز را به اسم خودم سند زده‌ام، اين‌جا را اين شکلي مي‌کنم که يادم نرود هيچ، پاييزانم را.

2 commentaires:

s a dit…

خوبه ها!...ولی یه کم دیه خیلی استاتیک و خشک و ایناس...بعد اگه عکس اون برگه هم با ابعاد هدر صحفه فیت بود بیتر میشد...
محض دخالت های خوهر شوئرانه تر هم عرض میکنم که عکسی از یک پائیز شورانگیز(یه لانگ شات ِ هنری و با رزولوشن) به صفحه رنگ و بوی دیگه ای میداد

* هااا....بعد خودباختگی چه قد آخه؟؟؟....ژرمن زدگی چقددد آخه؟؟؟

نگا کن یه اکانت هالو اسکن بذا اینجا که من میخوام هی عین دسته گوشکوب علامت تعجب بذارم انقدر اعصابم کاهیده نشه
آفرین گلم
لپ علی یه ضا رم بکش از جای من

Maryam a dit…

vaaay! avalesh fekr kardam eshtebah umadam!!!;-)
mobarak bashe, ghahsang shode, azizam kami az havaye in paeez ro foot kon in taraf ke hava bas najavanmardane garm ast!!!