jeudi, août 10, 2006

سفرنامه - چهار

امير رضا: «من گوشهر*ام. تو کجايي؟»
* گوشهر همان بوشهر است!

12 commentaires:

الیزه a dit…

اینا رو ول کن، تو کجایی که گوشی سگ صاحابتو جواب نمی دی!

Anonyme a dit…

حالا اينا رو ول كن!
يه دانشجویی بود میگفت
Bevshahr!!:D

. a dit…

ها زن منم گوشهریه !

. a dit…

راستی عزیزم ، دیروز می خواستم بگم که خواهر کوچیکه ی من در زمینه ی مسایل جنسی از من وارد تره ! اون به من یاد میده و منو می بره بازدید از مارمولک ها !

Anonyme a dit…

سلام
گوشهر همان تهران است

Anonyme a dit…

ها، تو کجایی؟

Apple a dit…

hehehe:D

Anonyme a dit…

نه جانم گوشهر همان اهوازه.
بوشهر رو زیارت کردیم به گهی اینجا نبوده والا.

Anonyme a dit…

دعوا سر چیه؟
گه همه جا پیدا میشه دعوا نکنید

T a dit…

namayesh ke nemikhoni onja ehyanan?

Anonyme a dit…

وای قومیت ها!
نگیرنت یه وقت بعد باید برات هی پتیشن امضا کنیم!

Anonyme a dit…

من هم الان توبلاكم.
پ.ن: توبلاگ همان «وبلاگ تو» است اينجا رو اتفاقي پيدا كردم اما قراين نوشن ميده كه زياد هم گم نبودي تا حالا.