mercredi, août 30, 2006

پرواز را به خاطر بسپار ... پرنده مردني است

ديگر داشتم شروع مي‌کردم بنويسم وبلاگ را گذاشته‌اند براي درد و مشکلات ِ شخصي ِ آدم، و مشکل ِ من هم اين است که« گشنمه»... که زد و ميز را چيدند براي ناهار.

تا چند روز آينده اگر پرنده‌ي گنده و ناموزوني توي آسمان ديديد، من هستم که در اثر مصرف بيش از اندازه‌ي مرغ و مشتقات آن، بال درآورده‌ام.

5 commentaires:

Hadiye k. a dit…

قد قد !

الیزه a dit…

خانوم چیه نشستی با دل راحت مثل خرس می خوری، رژیمتون رو آوردن، پیش منه!!

Hadiye k. a dit…

نگه‌اش دار، فعلاً پول ندارم به‌ت بدم، کارتمم خرابه!
نه اصلاً به شيوه‌ي کاملاً اتللويي: آن رژيمي را که به تو دادم، به کي دادي؟!؟

. a dit…

من نفقه می خوام قبل اینکه پرواز کنی !

ببینم تو آنلاینم میشه گاهی عزیزم؟


یه کاری دارم باهات ! چیزه ، فوریه !

Anonyme a dit…

کاش هرچی میخواستیم به همین سرعت حاضر میشد :) حالا این مشتقات مرغ دقیقاٌ چیه؟؟