dimanche, juin 22, 2008

ژانر: آدمايي که توي وبلاگشون اسم وبلاگ خودشون رو ميارن و به خودشون لينک مي‌دن.

6 commentaires:

Hani a dit…

آدمایی که تو گوگل ریدرشون مطلب خودشونو با دیگران شر کردن

Anonyme a dit…

من اون موقعی این کارو کردم که بلاگ رولینگ خراب شده بود و می خواستم چک کنم ببینم پینگ انجام شده یا نه! نمی خواستم هم برم صد دفه صفحه وبلاگ یه کسی رو که بهم لینک داده رفرش کنم! همیشه هم همه چی ژانر نیست! بعضی وقتا یه دلیل ساده ممکنه پشتش باشه! تیک ایت ایزی! :)

Anonyme a dit…

استاد شما چرا به خودت گرفتي؟

لينک دادن توي رولينگ که زياد ضايع نيست، اين ضايعه که توي پستات اسم وبلاگ خودتو بياري و به‌اش لينک بدي.

Anonyme a dit…

:))
نه پدر جان به خودم نگرفتم که! گفتم همینجوری با هم یه معاشرتی داشته باشیم!
:D

Anonyme a dit…

حالا جدی جدی ملت از این کارها هم می کنن؟!
دی:

Anonyme a dit…

بعله، نه تنها از اين کارها مي‌کنند، بلکه خيلي کارهاي ضايع‌تري هم مي‌کنند!