mercredi, juillet 05, 2006

Viva Italia! La tazza è in loro mano!

گفت: خوش‌حالم که بازي به پنالتي نکشيد. اين‌جوري صداتو زودتر شنيدم.


گروسو، -با يه چيزي تو مايه‌هاي شوت چرخشي ِ سوباسا (!)- کوبيد گوشه‌ي دروازه‌ي لمن. ما دوتا باورمون نشد. ماتراتزي داورو بغل کرد. دقيقه‌ي صد و نوزده بود.


بالاک محکم شوت کرد، قلبم تاپ تاپ مي‌زد. از اون ضربه‌هاي نااميدانه بود. با فاصله‌ي زياد، رفت بيرون. يه ضد حمله... من خيالم راحت شد. با خنده گفتم: اگه مردي اينو گل‌اش کن ... گل ِ دوم.


فردوسي‌پور مي‌گفت: رفتار تماشاچي‌هاي آلماني واقعاً آموزنده‌اس. ما زديم زير خنده. در حالي که بازيکن‌هاي ايتاليا رفته بودن توي رختکن، Gangs of Klinsmann دور زمين رژه مي‌رفتن، تماشاچي‌ها گريه مي‌کردن، پرچم‌هاشون رو تکون مي‌دادن و تيم‌شون رو تشويق مي‌کردن.


نازي بچه‌ام، تو رو خدا! دل‌پيرو گفته: You could all see how happy I was when I scored آره بچه‌م، ديديم!



محمود آقا و احسان آقا (آقاي همکار و اين جوجه‌هه که مياد کارآموزي) بحث مي‌کنن که امشب پرتقال مي‌بره، يا فرانسه. البته فرانسه تيم بهتري داره، پرتقالي‌ها هم کثيف بازي مي‌کنن. ولي آي حال مي‌کنم پرتقال ناپلئوني برنده بشه و توي فينال، با وجود همه‌ي حقه‌هاي کثيفي که مي‌زنه، ببازه، آي حال مي‌کنم!

خوش‌حالم. بازي ِ خيلي خوبي بود.

9 commentaires:

Anonyme a dit…

بقول فردوسي پور، حتي بالاک ِ مغرور هم گريه کرد
کيف کردم! ها ها!!

Anonyme a dit…

در مورد اون انشای The Back of the Bus کاملا باهات موافقم.

در مورد فوتبال هم!

Anonyme a dit…

ey vay chera injuri type shod?!hamun behtar ke man ba fonte farsi nanevisam!

راننده ترن a dit…

نه دیگه ، نوبت فرانسه اس این بار

جالبه، همه تیمهای دوست داشتنی قدیم زشت بازی می کنن مثل ایتالیا و پرتغال و همه زشت های قدیم خوب شدن مثل آلمان و فرانسه!

دوره آخرالزمونه خوب!

Anonyme a dit…

سلام.درسته که من یه طرفدار مادرزاد ایتالیا وخصم سوگند خورده ی آلمان هستم اما صحنه های بعد از بازی کمی حالمو گرفت
ببینم شما چرا ÷ینگ نمی کنی؟

صورتکِ خیالی a dit…

حالا کجایی که ما رو ببینی؟!
دهنمون صاف شد از بس بهمون خوش گذشت بعد از بازی تا 6 صبح عرق خوری کردیم بعد دیدیم گشنمونه !
زدیم بیرون یه کله پاچه یادگاری خوردیم البته چون همه چی سفارش دادیم بی انصاف 9 تومن گرفت اینجاش یکم دردناک بود ولی خوب خیلی خوش گذشت!
ببینم تو کله پاچه خور هستی؟!!

Anonyme a dit…

hedi jonam didi???? khodaii didi ajab goli kashtan in jigar nanazaie italiaii????
eival be italia.............
manam dost daram porteghal bebare....mano to ajab to fotbal ham saligheiima dokhtar...

Anonyme a dit…

کاش من یه ایتالیایی بودم.

Anonyme a dit…

برا پرتغال هم ناراحت نباش.
من خواب دیدم 4-2 در ضربات پنالتی می برند. اونوقت اول بازی خوابم برد دوباره و نتیجه رو سپردم به خودشون و آخرش که بیدار شدم دیدم اصلا به پنالتی هم نکشیده.
ولی خب معلم بود حقشون نبوده;)