mardi, juin 27, 2006

زوم کرده بود روي صورت Totti. فردوسي پور داشت توضيح مي‌داد که توتي آمده پنالتي بزند و چهره‌اش را داريم مشاهده مي‌کنيم. هاني گفت: احمق، دماغ‌اش است. من حرص مي‌خوردم. توپ را که کوبيد گوشه‌ي دروازه، نفس راحتي کشيدم.

استاد کارآفريني، فوق‌‌ليسانس روانشناسي داشت. يک بار، ضمن ِ درس، داشت از آدم‌هايي حرف مي‌زد که توهم دارند. مثال بارزي که ده-پانزده دقيقه در موردش حرف زد و باعث شد نصف ِ بچه‌ها از خنده سرخ بشوند و نصف ِ ديگر، همان‌جا ارضاء (!)، توهم ِ سـکس بود. آدم‌هايي که مشکلات جنسي دارند، توي رفتارها و برخوردهاشان ديگران را برهنه يا در حال سـکس تصور مي‌کنند. (بخشي از گفتار استاد ِ نازنين، با ذکر جزئيات ِ ديگر!)
يکي از مشکلاتي که دوستان نازنين تازگي پيدا کرده‌اند، توهم است –گيرم از نوعي ديگر!- عمراً با مانا و زهرا حرف بزني و نشود که هر تق و توقي را پشت ِ خط به شنونده‌ي سومي تعبير نکنند. ديروز صبح، سر ِ همين مسئله، بعد ِ پيش‌آمدن ِ بحث ِ ناموسي (!) ( ران پاي کريستينو رونالدو و اين که چي از کجا برود تو و از کجا در بيايد!) عرض مي‌کنم: آقا شما مي‌توانيد شلوارتان را درآورده و مشغول خودارضايي شويد!
زهرا از خنده منفجر شد، من خيلي جدي بحث را ادامه دادم، و بعد از عوض شدن ِ سابجکت، عرض کردم که: شلوارت را بکش بالا مرتيکه!
از هر گونه سرويس شدن در دادگاه به جرم هتک ِ ناموس (!) استقبال مي‌شود.

يک‌هو فهميدم چه‌ام شده. توي ذهن‌ام همين‌طور strong enough بود که تکرار مي‌شد. تو نشسته بودي روبه‌روم، زل زده بودي توي چشم‌هام، و Cher با آن صداي زمخت، مي‌خواند ..
I don't need your sympathy
There's nothing you can say or do for me
And I don't want a miracle
You'll never change for no-one
And I hear your reasons why
Where did you sleep last night?
And was she worth it, was she worth it?

Cause I'm strong enough to live without you
Strong enough and I quit crying
Long enough, now I'm strong enough
To know you gotta go
There's no more to say
So save your breath and walk away
No matter what I hear you say
I'm strong enough to know you gotta go

So you feel misunderstood
Baby have I got news for you
On being used, I could write a book
But you don't wanna hear about it
Cause I've been losing sleep
And you've been going cheap
And she ain't worth half of me, it's true
Now I'm telling you

That I'm strong enough to live without you
Strong enough and I quit crying
Long enough, now I'm strong enough
To know you gotta go

Come hell or waters high
You'll never see me cry
This is our last goodbye, it's true
I'm telling you

Now I'm strong enough to live without you
Strong enough and I quit crying
Long enough, now I'm strong enough
To know you gotta go
There's no more to say
So save your breath and walk away
No matter what I hear you say
I'm strong enough to know you gotta go
فيلم هم ديدم راستي. Annie و Children of a lesser God. دوتاشان خوب بودند.

12 commentaires:

Anonyme a dit…

webloget che khoshgel shodeh:)
areh movafegham,Annie filme ghashangieh.

Anonyme a dit…

راست اش اون توهمِ صدايِ پشتِ تلفن، در موردِ من يکي که کاملا جدي و واقعي شده. حتي براش اسم هم انتخاب کرديم: حاجي! البته عرض شود که من عمرا از اين حرفا به اون توهم ام نمي زنم، که تو زدي.
اين آهنگِ Cher رو داري ش؟

Hadiye k. a dit…

به علي‌رضا: اون توهم نيست برادر ِ من، يه آدم مزاحمه که از طبقه‌ي بالا گوشي رو برمي‌داره!

اون آهنگ رو هم دارم، ولي نمي‌دم !!

Anonyme a dit…

dokhtar zadi to khal............
midoni man che khaterehaii ba in ahange sher daram???
vaghti hanoz dokhtare khone bodamo to halo havaye ghashange onmoghe ...harvaght etemad be nafs mikhastam ya delam mikhast oghdamo sare kasi khali konam in ahango gosh midadam.....endeshe dokhtar

Anonyme a dit…

ooooookh ..sorry...cher ..na sher
khoda khafe kone in zabane maskhare holandiro ke ride ba tamame horofe latine man yeki....ah

Anonyme a dit…

لشمانیای ما هم وقتی عصبانی می شه از دست آقای اِدِر این شعر رو با صدای بلند می خونه

Anonyme a dit…

تو که انقدر قالب خشگل میذاری واسه خودت برا منم یکی درست کن دیگه!دههههه!
چطوری هدیه جان؟چه جشن مختصر قشنگی برای برادرت گرفتی....خوش سلیقه

Anonyme a dit…

با عرض سلام.
من یه چیزی می خواستم بگم، یه حرکت کاملا انسانی ولی غیر ادبیه که باید در مورد سلیقه ات اعمال بشه، ولی خب نگم بهتره! به جاش دارم می گردم برات یه معادل برای این حس توی استرانگ ایناف پیدا کنم ...

حالا بعد بت می گم نتیجه رو.

Anonyme a dit…

ولی اصلا به من چه

صورتکِ خیالی a dit…

من رسما اعلام میکنم توهم دارم حتی موقع کامنت گذاشتن!
حالا دیگه خود دانید، میخاید کامنتهام رو پاک کنید مختارید!

Anonyme a dit…

کامنت نگذاشتن دال بر نخواندن نیست شاید طرف بلد نباشد کامنت بگذارد
"یکی از خوانندگان پروپا قرص"

Anonyme a dit…

خودت خواستی: ریدم به اون سلیقه ات.
با عرض پوزش از حضار.